האתגרים איתם מתמודדות חברות ציוד רפואי בעת איסוף הנתונים הקליניים לאחר קבלת האישור הרגולטורי (CE, FDA, AMAR)
(PhD) ד"ר נאידה גורשומוב
- איך לפתח אסטרטגית PMCF נכונה ומדויקת למוצר שלי.
- איך לתכנן ולבצע מחקרים קליניים בסביבת postmarketing.
- איך להיעזר בגורמים נוספים (משקיעים, רופאים, מפיצים, רשויות) כדי להצליח ב- postmarketing study.
- איך לבנות clinical evidence חזק ללא ביצוע מחקר קליני.
ד”ר נאידה גורשומוב (PhD),בעלת נסיון של למעלה מ-25 שנה בתעשיית המחקר הקליני בתחומי הציוד הרפואי, פארמה, ביוטכנלוגיה, בתעשיה המקומית והבינלאומית.
מנהלת פרויקטים קליניים ופיתוח אסטרטגיות קליניות מול הרשויות בארה”ב ואירופה.- 21.05.24 יום שלישי
- 14:00-15:00
הוובינר הזה כבר נערך, כדי לקבל קישור לצפייה בוובינר המוקלט אנא “צור קשר” ובקש הקלטה מס’ 102.
This Webinar was already held, to receive a link to watch the recorded Webinar
please “contact us” and ask for recording No.#102.