- פרויקטים: תמיכה ואחריות במשימות תפעוליות כגון קליטת לקוחות, קליטת הזמנות, מעקב אתחול וסגירת פרויקטים, ריכוז נתוני לקוחות ב- CRM, תפעול מערכת דיווח שעות, תוכנת ניהול פרויקטים וכו’.
- שיווק דיגיטאלי: היכולת לתמוך ולתחזק מדיה חברתית. היכולת לעדכן את אתר החברה, “להעלות” פוסטים ל- Linkedin, ניהול וובינרים והוצאתם אל הפועל.
- “תנאי שירות”: היכולת לתפעל (ימי חברה, ימי הולדת, חגים וכו’) אחריות על תחזוקת המשרד וכו’
- משאבי אנוש – סיוע לתהליכי קליטת עובדים וסיום העסקה תוך תאום עם שאר הגורמים הרלוונטיים בחברה ומחוצה לה.
- כנסים ותערוכות: סיוע לתפעול בהיבט הלוגיסטי/ אדמיניסטרטיבי.
- הדרכות פנימיות: סיוע בארגון הדרכות, רכישה וביצוע מעקב אחר הכישורים של יועצי החברה.
- הוצאות: סיוע וטיפול בהוצאות ספקים וקבלני משנה
- אדמיניסטרציה: סיוע בבניית נהלי עבודה בהתאם לצורך.
- גביה: מעקב תשלומים מול הנה”ח ולקוחות (רק ברמת תזכורת לתשלום ותיעוד)
- תיקוף והפקת דו”חות ודיווח לסמנכ”ל תפעול (MH ובדיקת חשבונות יועצי משנה)
:תחומי אחריות
עברית ברמה גבוהה מאד עם כושר ניסוח ויכולת ביטוי מצוינים*
אנגלית ברמה טובה עד טובה מאד (קריאה, כתיבה, דיבור)*
:שפות
ניסיון של 5 שנים ומעלה בניהול משרד*
ניסיון מוכח בעבודה אל מול מנעד רחב של משימות, חלקן מול אנשים וחלקן טכניות ו/או לוגיסטיות – חובה*
חשיבה מערכתית – חובה*
תואר ראשון במנהל עסקים / פרסום ושיווק – יתרון*
:דרישות מקצועיות
:ידע מוכח בכלי מחשב מגוונים לרבות*
תוכנות OFFICE, LinkedIn, כלי AI, הכרות עם כלים כגון Monday או Asana, כלי איסוף שעות כגון MecKano או My Hours, יכולת עבודה עם נוסחאות פשוטות ב- Excel, עבודה עם מסמכי Google משותפים ו/או מיקרוסופט תוכנות גרפיות כגון Canva, Wix – יתרון
:יישומי מחשב
- התפקיד בכפיפות למנהלת התפעול במטה החברה
- שעות וימי העבודה : ימים א-ה בין השעות 8:30-15:30
- מיקום המשרד זיכרון יעקב מגורים: בטווח שבין עתלית/טירת כרמל – יוקנעם וחדרה
- נכונות לתת מענה מרחוק מחוץ לשעות העבודה